poniedziałek, 19 września 2011

Mały wstęp.

To moje drugie podejście do tego typu bloga i mam nadzieję, że ostatnie i zostanę tutaj na dłużej. Poprzedni blog zmarł z zapomnienia.. tak, wiem moja wina. Jednak wracam, z ogromnym bólem brzucha i skierowaniem na badania + z pomysłami na stylizacje "połowinkowe" ( lub jak ktoś woli "półmetkowe" ;)) Z racji tego, że zbliża się sezon tego typu zabaw, stwierdziłam, że warto pokazać kilka stylizacji. Sama jednak zamówiłam sobie sukienkę z allegro, która urzekła mnie totalnie! Zobaczymy tylko jak będzie się prezentować kiedy już znajdzie się w moich rękach, a z tego powodu, że nie jestem przekonana do tego typu zakupów ( ta sukienka jednak tak mnie oczarowała, że MUSIAŁAM! ;)) strasznie się boję!









I jak Wam się podobają? Mi osobiście przypadł do gustu zestaw drugi. A, i zrezygnowałam z czerni.. nie czuję jej myśląc o półmetku. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz